Střední zahradnická škola Rajhrad

fotogalerie
svátek má: Helena

Harmonogram komisionálních zkoušek za školní rok 2016/2017 –jmenování komisí

Předmět: Matematika Komise: Mgr. Zora Gerguri – předseda Ing. Andrea Reznerová - člen Mg...více

Rostlinolékařská profese - obor budoucnosti

Naši žáci úspěšní v soutěži „Rostlinolékařská profese - obor budoucnosti“! Druhé a třetí místo! ...více

Schůzka rodičů žáků budoucích 1.ročníků

Schůzka pro rodiče žáků budoucích 1.ročníků školního roku 2017/2018 se koná v úterý 20.června 2017...více

Vyřazení absolventů

Slavnostní vyřazení absolventů se koná v pátek 02.06. 2017 v 10.00 hodin v aule školy. Srdeč...více

Slavíme úspěch na Floře Olomouc 2017

V soutěži Svazu květinářů a floristů ČR ve floristice , pořádané na letošní Floře Olomouc , z...více

Zahájení školního roku 2016/2017

Ve čtvrtek 1. září 2016 jsme zahajovali nový školní rok 2016/17 slavnostním nástupem všech žáků a p...více

Nová školní prodejna nabízí

Nová školní prodejna nabízí od 01.09.2016 prodej rostlin a dalšího zahradnického sortimentu. Je...více

Úvodní strana | Aktuality | Anglie a Wales, červen 2017

Anglie a Wales, červen 2017

Ve dnech 19. – 25. června 2017 pobývala skupinka našich studentů ve Velké Británii. První zastávkou bylo město Portsmouth, které kdysi bývalo rušným námořním přístavem. Narodil se zde Charles Dickens, pobýval zde spisovatel A.C.Doyle. Navštívili jsme historické lodě, mj. slavnou loď Victory s 5 palubami a 100 děly, na které velel admirál Nelson. Celkovou představu o přístavu jsme získali při okružní plavbě výletní lodí. Další den jsme zavítali do vápencové rokliny s jeskyněmi Cheddar Gorge and Caves do místa, kde dozrává pravý čedarský sýr. Nezvykle horké poledne jsme strávili v přímořském letovisku Weston-super-Mare. Odpoledne jsme jeli do historického města Bath proslulého římskými lázněmi.

Další den jsme se vyrazili do jižního Walesu.Cestou jsme se zastavili u Tintern Abbey, romantické ruiny cisterciánského opatství. Další zastávkou byl největší velšský hrad Caerphilly Castle s dvojitým prstencem hradeb a vodním příkopem. Nakonec jsme navštívili St Fagans Museum of Welsh Life, skanzen zachycující minulost velšského života. Druhý den ve Walesu byl věnován poznávání přírody. Nikdo určitě nezapomene na půvabnou pláž Rhossili Bay na poloostrově Gower. Vydali jsme se i do velškých hor do národního parku Brecon Beacons. Zdolat nejvyšší vrchol Pen y Fan (886 m) se však podařilo jen některým z nás, protože na nás zde čekalo drsné velšské počasí s mlhou a deštěm. V Anglii jsme byli ubytováni v rodinách, ve Walesu jsme strávili 2 noci v hostelu v Cardiffu. A tak jsme měli možnost poznat i hlavní město Walesu.

Poslední den jsme brzy ráno vyrazili do Londýna a tam jsme si prošli nejznámější místa. Prohlídku jsme zakončili na obřím kole London Eye.

Pobyt ve Velké Británii se všem moc líbil. Škoda že tak rychle uběhl. Domů jsme se vraceli obohaceni o mnoho zážitků a také s předsevzetím, že se se do této země zase vrátíme.

Anglie a Wales, červen 2017

ŠKOLNÍ METEOROLOGICKÁ STANICE Facebook školy jihomoravsky-kraj univ3 České ručičky benefit7 benefit7