Střední zahradnická škola Rajhrad

, příspěvková organizace

Tvoříme krásu...

fotogalerie
svátek má: Leoš

PolyGram - Přednáška „Vývoj naší přírody a fenomén bělokarpatských luk“

PolyGram - Přednáška „Vývoj naší přírody a fenomén bělokarpatských luk“

Projekt „PolyGram - Podpora polytechnického vzdělávání, matematické a čtenářské gramotnosti v...více

Jarní floristický seminář - Polygram

Jarní floristický seminář - Polygram

Projekt „PolyGram - Podpora polytechnického vzdělávání, matematické a čtenářské gramotnosti v...více

PolyGram - Přednáška Trávníkářství

PolyGram - Přednáška Trávníkářství

Projekt „PolyGram - Podpora polytechnického vzdělávání, matematické a čtenářské gramotnosti v...více

Kurz - Pěstujeme zdravou zeleninu

Kurz - Pěstujeme zdravou zeleninu

Pěstujeme zdravou zeleninu zahradnický kurz pro veřejnost Přijďte na praktický kurz pěstování ...více

Itálie - Moderní trendy v zahradnictví a v ekologii

Itálie - Moderní trendy v zahradnictví a v ekologii

Koncem listopadu a začátkem prosince se uskutečnila třítýdenní stáž žáků naší školy v I...více

Nová školní prodejna nabízí

Nová školní prodejna nabízí

Nová školní prodejna nabízí od 01.09.2016 prodej rostlin a dalšího zahradnického sortimentu. Je...více

Projekt - Kvalita

projekt kvalita

Střední odborná škola zahradnická a SOU Rajhrad se stala gestorem projektu KVALITA I. - nové závěrečné zkoušky v oboru vzdělání Zahradník

Nová závěrečná zkouška je součástí projektu Kvalita I a uskutečňuje se s finanční podporou Evropského sociálního fondu.Zabývá se závěrečnými zkouškami, které poskytují střední vzdělání s výučním listem. Realizaci tohoto projektu řídí Ministerstvo financí, mládeže a tělovýchovy ČR. Partnerem odpovědným za přípravu nové závěrečné zkoušky je Národní ústav odborného vzdělání.

Cílem projektu je srovnatelnost a lepší úroveň absolventů. Jednotné zadání má podobně jako u maturit zvýšit úroveň a prestiž závěrečných zkoušek a jejich vzájemnou srovnatelnost. Současný stav, kdy jednotlivé školy samy určují obsah závěrečné zkoušky, je hodnocen jako nevyhovující, protože se náročnost těchto zkoušek může od sebe podstatně lišit. Po zavedení jednotného zadání by se nemělo stát, aby absolvent neuměl základní věci ze svého oboru, které jsou bezpodmínečně nutné pro kvalifikovaný výkon povolání. Závěrečné zkoušky by tak měly být stimulem ke zlepšení kvality poskytující střední vzdělání s výučním listem.

Řešitelský tým je sestaven z pěti členů. Hlavní zodpovědnost za vytvoření jednotného zadání nese gestor. Tvorby jednotného zadání se aktivně účastní zástupci dvou řešitelských škol a sociální partner – odborník z praxe. S týmem spolupracuje garant z Národního ústavu odborného vzdělání.

Náš letošní řešitelský tým, který se rozrostl o školy vyučující obor vzdělání Krajinář, obdržel od NUOV složitý úkol – připravit společné zadání JZZZ pro obory Zahradník a Krajinář. Hlavním důvodem je obsahová shoda RVP obou oborů v určitých tématických okruzích.

Pro šk.r. 2007-08 se přihlásilo do ověřování JZZZ ( červen 2008 ) 11 pilotních škol vyučující obor Zahradník a 3 školy vyučující obor Krajinář.

ŠKOLNÍ METEOROLOGICKÁ STANICE Facebook školy jihomoravsky-kraj České ručičky benefit7

Copyright © 2018 Střední zahradnická škola Rajhrad